måndag 8 december 2008

Tack för fem fantastiska år i Bagarstugan!

NU är jag däckad!

Har nu avslutat vårt cafe sedan 5 år och 1 vecka, Cafe Bagarstugan vid Gruvan i Falun.


Fick så många vackra blommor och presenter av uppskattande gäster,

STORT tack snälla ni.

Det värmer att känna att så många har uppskattat det vi gjort under den här tiden.


Som på ett kort från GruvLasse vi fick;

Gör det Du tycker om, och tyck om det Du gör!


Därför slutar vi på topp, och kan minnas Bagarstugan med värme, glädje och stor kärlek.


Jag bloggar vidare, och återkommer strax med fler recept...

...idag tog jag lite välförjänt timeout...


Lisbeth

som har en blogg-bagarstuga!








7 kommentarer:

Jeanette sa...

Stort tack för härliga recept...
Lycka till i fortsättningen.

Kul att du fortsätter blogga.
Kram
Jeanette

n o r d i n g å r d e n sa...

Å ja, du är däckad med all rätt, du/ni har gjort det så bra! Lägg dig bredvid hundvalpen och låt öronen hänga efter sidorna och bara njuut av lite ledighet så ses vi över en kakbit längre fram : ) Grattis till 5 toppenår och lite fritid nu! Mari.

FruLundin sa...

Gud vilken underbar sida! Jag har skrivit om dig på min blogg. Så många mumsiga recept!
Äger du möjligen den söta hunden också??

Anonym sa...

Tack snälla för att du delar med dig av så många smarriga recept. Jag kommer att ha fullt upp med att baka skulle helst vilja prova allting...Sylvia

Engsroom sa...

Härligt att du börjat blogga och era kakor är ju så goda, min man ocj jag har varit och fikat många gånger hos er på bagarstugan och det har verkligen varit ett av våra guldkornsställen.
Så tack för de så många mysiga stunderna som vi haft hos er på ert Cafe har alltid varit lika spännande varje gång man kommit och ska välja vilekn kaka men ska ta kul när det funnits lite olika varje gång.
Era mackor har också varit fantastiskt goda!
Ha nu en välförtjänt timeout.
Hälsningar Ella

Engsroom sa...

oj blev lite stavfel ovan men jag får bjuda på dem, ibland går det lite för fort.
Ella

Smått å Gott sa...

Du får lite välförtjänt vila med all rätt =) Må så gott. Kram Maria