söndag 14 december 2008

Trevlig Advent & Efterlysning!

Det närmar sig jul!

Ha en skön underbar VIT advent med mys!




Vi har varit på mysig
Djur-Julmarknad
på Harmsarvets Gård
i Falun.


Tänkte passa på att göra en efterlysning!
Är det någon bloggare som kan tipsa om något mysigt fik/lunchställe/julmarknad
mellan Falun och Filipstad???
Som har öppet till helgen 20-21 december...
Jag och min man ska ut och åka och söker trevliga ställen att göra stopp på..

Synd om vi skulle missa något bra!

Tackar gör Lisbeth m make!






2 kommentarer:

Husbilsresan sa...

Hej!Jag måste berätta att jag bakat dina saffransbullar med vanilj.....SUPERGODA blev dom!
Tack för receptet!
Ha en skön vecka!
Kram/Gunn

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Heej!
Nu vet ju inte jag riktigt hur ni tänkt åka, men något som är kanon fint å väl värt ett stopp är hembygdsgården i Västanfors, Västamanland.
De har alltid nu i juletid något som heter Gammeldagsjul, där man får ta del av hur de kunde se ut till jul längre tillbaka inomhus. De har också ett fint fik samt handelsbod. Himla mysigt är det i vilket fall =)

Å andra sidan så kanske ni kommer förbi Örebro, då ska ni verkligen passa på å besöka Wadköping, där är det jättemysigt =) Många fina byggnader m.m.

Önskar er en trevlig resa!
Kraam från Benita